Ѕиблиотека школьника

—айты дл¤ школьников и студентов : 

| в помощь старшеклассникам | все дл¤ студентов и школьниковшкольные сочинени¤афоризмы и цитатыбиографии писателейтексты песенизложени¤  | флэш игры онлайн |

”крањнська мова


Ўк≥льний тв≥р на тему:
”крањна й особист≥сть

” чому пол¤гають взаЇмини моЇњ в≥тчизни … перес≥чного њњ громад¤нина? ” тому, що крањна потребуЇ в≥дданост≥ й патр≥отизму своњх громад¤н дл¤ захисту й зб≥льшенн¤ своњх дос¤гнень. ћи ж чекаЇмо в≥д нењ забезпеченн¤ наших свобод ≥ прав на достойне житт¤. ƒержава не може ≥снувати без громад¤н Ч вона з них складаЇтьс¤, а окрем≥й особ≥ вона може допомогти в житт≥, запропонувавши шл¤хи самореал≥зац≥њ. кар'Їри, особистого соц≥ального прогресу.
Ћюдство суттЇво зм≥нювало своЇ ставленн¤ до держави: в≥д обожненн¤ (поза державою не ≥снуЇ н≥чого) до прокл¤тт¤ (держава Ч фантом, ¤кий завжди й усюди пересл≥дуЇ людину). „астково так≥ погл¤ди можна зрозум≥ти, оск≥льки держава виникаЇ там, де Ї певна маса людей ћожна сказати, що, куди б ми не п≥шли, ми беремо державу з собою « ≥ншого боку, Ђутриманн¤ї держапарату, Ђгра в державуї обходитьс¤ недешево. √ромад¤ни плат¤ть податки дл¤ того, щоб воювати з сус≥дами, судити злочини, встановлювати закони й насаджувати њх виконанн¤.
Ќаше завданн¤ Ч навчитис¤ поважати владу й сл≥дкувати за п≥дтримкою вс≥х тих закон≥в, ¤к≥ ми вважаЇмо правильними. Ќам треба позбуватис¤ комплексу крим≥нального св≥ту, ¤кий у принцип≥ не терпить жодних обмежень своЇњ свободи. “ака позиц≥¤ злочинна, тому що не буваЇ закон≥в без обмежень ≥ без закон≥в не буваЇ свободи  райнощами або спотвореними взаЇминами держави й громад¤нина Ї манкуртство (те ж русоф≥льство, наприклад, тобто протисто¤нн¤ власн≥й пол≥тичн≥й систем≥ на користь ≥нш≥й) або шов≥н≥зм (¤скравий приклад т≥Їњ ж јмерики, коли гасло Ђјмерика дл¤ американц≥вї перетворилос¤ на символ обмеженн¤ свободи ≥нших людей).
ћо¤ громадська позиц≥¤ пол¤гаЇ в прагненн≥ спри¤ти гармон≥зац≥њ житт¤ в крањн≥. «вичайно, сьогодн≥ очевидна апол≥тичн≥сть молод≥ й слабк≥сть пол≥тичноњ системи в ”крањн≥ јле це маЇ своњ м≥нуси й плюси ћ≥нуси в тому, що молодь слабо зад≥¤на в пол≥тичному житт≥, не живе ≥деалами своњх батьк≥в, вдовольн¤ючись приватним Ђживот≥нн¤мї, га й ”крањна сьогодн≥ не маЇ по-справжньому ¤скравих пол≥тичних л≥дер≥в, ¤к≥ б повели маси за собою. ќднак плюсом такого стану справ Ї те, що ми менше залежимо в≥д амб≥ц≥й окремих пол≥тик≥в. ’оч наша молодь ≥ спалюЇ м≥зки в розвагах ≥ гонитв≥ за грошима, але ”крањна не веде жодноњ в≥йни й наших юнак≥в не стр≥л¤ють на фронтах черговоњ Ђвизвольноњї братовбивчоњ б≥йн≥.

по тем≥:


  • ¬заЇмоповага ≥ взаЇмодопомога в с≥м'њ

  • ўо забезпечить нам державна незалежн≥сть?

  • ўо таке повноц≥нна с≥м'¤?

  • ѕроблеми сучасноњ с≥м'њ

  • ≈тика сп≥лкуванн¤ (статт¤ в газету на морально-етичну тему)

  • —ьогоденн¤ й майбутнЇ ”крањни


  • категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "”крањна й особист≥сть"

     
    Hosted by uCoz