Ѕиблиотека школьника

—айты дл¤ школьников и студентов : 

| в помощь старшеклассникам | все дл¤ студентов и школьниковшкольные сочинени¤афоризмы и цитатыбиографии писателейтексты песенизложени¤  | флэш игры онлайн |


«аруб≥жна л≥тература


Ўк≥льний тв≥р:
“раг≥чна дол¤ √ал≥ле¤ (за драмою Ѕ. Ѕрехта "∆итт¤ √ал≥ле¤")

Ѕертольд Ѕрехт (1898-1956) своЇю св≥товою славою зобов'¤заний театру. Ќаприк≥нц≥ 20-х рок≥в Ѕрехт сформовуЇ теор≥ю "еп≥чного театру", ¤кий був протилежн≥стю "драматичному". √оловний принцип еп≥чного театру Ѕрехта - "ефект очуженн¤". ÷ей принцип передбачаЇ незвичайне зображенн¤ звичайного.
ѕроблеми моральноњ в≥дпов≥дальност≥ людини за все, що в≥дбуваЇтьс¤ в св≥т≥, Ѕрехт гостро поставив у драм≥ "∆итт¤ √ал≥ле¤". «а жанром - це ф≥лософська драма, в ¤к≥й автор спонукаЇ гл¤дача перегл¤нути погл¤ди на св≥т, в≥дчути в≥дпов≥дальн≥сть за все, що в≥дбуваЇтьс¤ в ньому. ƒ≥¤ п'Їси в≥дбуваЇтьс¤ в ≤тал≥њ доби ¬≥дродженн¤, а образ √ал≥ле¤ стаЇ символом перевороту не т≥льки в науц≥, а й у духовн≥й культур≥, в розум≥нн≥ людиною свого м≥сц¤ на земл≥ й у ¬сесв≥т≥.
≤стор≥¤ житт¤ √ал≥ле¤ - драматична. ≤нкв≥зиц≥¤ змушуЇ великого вченого, щоб в≥н зр≥кс¤ свого вченн¤. ™ така легенда, що √ал≥лей не змиривс¤ ≥ вигукнув: "ј все-таки вона обертаЇтьс¤!" Ѕрехт в≥дкидаЇ цю легенду ≥ показуЇ √ал≥ле¤, ¤кий зр≥кс¤ своњх переконань перед судом ≥нкв≥зиц≥њ. “а √ал≥лей уособлюЇ вченого, ¤кий визнаЇ т≥льки одне - свою м≥с≥ю служ≥нн¤ ≥стин≥. «аради цього в≥н здатен зректис¤ близьких ≥ учн≥в, терп≥ти голод ≥ холод.
” останн≥х еп≥зодах Ѕрехт змальовуЇ √ал≥ле¤, ¤кий продовжуЇ свою працю. Ѕути героЇм ≥ померти легко, набагато важче покласти на себе в≥дпов≥дальн≥сть за увесь св≥т, продовжувати працювати, нав≥ть не знаючи, чи будуть коли-небудь використан≥ твоњ в≥дкритт¤. ” п'Їс≥ стикаютьс¤ р≥зн≥ ≥дењ про долю людини, а сюжет побудований не т≥льки на розкритт≥ значенн¤ творчост≥ людини, а й на усв≥домленн≥ героЇм свого призначенн¤.
≤стор≥¤ √ал≥ле¤ дл¤ Ѕрехта - лише притча дл¤ постановки великоњ соц≥ально-ф≥лософськоњ проблеми. ѕри уважному анал≥з≥ ви¤вл¤Їтьс¤, що драма Ѕрехта не зовс≥м ≥сторична. Ќе важко впевнитис¤, що багато м≥ркувань √ал≥ле¤ лежить в основ≥ його досв≥ду. ¬чинки √ал≥ле¤ розкривають його думки, демонструють ¤сн≥сть ≥ точн≥сть авторського соц≥ального анал≥зу. Ѕрехт бере в≥домий ≥ попул¤рний сюжет або ≥сторичний еп≥зод ≥ в≥дбудовуЇ ф≥лософську притчу, щоб примусити читача задуматис¤ над важливими життЇвими питанн¤ми.

по тем≥:


  • "ћамаша  ураж и ее дети"

  • ѕророча метафора майбутнього Ќ≥меччини у п'Їс≥ Ѕ.Ѕрехта "ћат≥нка  ураж та њњ д≥ти"



  • категор≥¤: заруб≥жна л≥тература / твори за творч≥стю Ѕертольда Ѕрехта / траг≥чна дол¤ √ал≥ле¤ (за драмою Ѕ. Ѕрехта "∆итт¤ √ал≥ле¤")

     
    Hosted by uCoz