Ўк≥льний тв≥р на тему:
¬идатна людина - це насл≥док таланту чи працелюбност≥ ≥ наполегливост≥?
”с≥ люди в≥д народженн¤ над≥лен≥ р≥зними зд≥бност¤ми. омусь добре вдаЇтьс¤ писати в≥рш≥, хтось знаЇтьс¤ на моделюванн≥ од¤гу, де¤к≥ чудово розум≥ютьс¤ на математиц≥ або ф≥зиц≥. оли д≥ти стають дорослими, то обирають р≥зн≥ профес≥њ та роботи. ’тось зл≥таЇ на немислим≥ висоти, стаЇ в≥домим та забезпеченим, а хтось усе житт¤ перебиваЇтьс¤, так би мовити, з хл≥ба на воду ≥ йому ледь вистачаЇ грошей на прожитт¤. ј чому? јдже люди вчились в одному клас≥, вивчали т≥ сам≥ предмети, њх вчили т≥ та сам≥ вчител≥, можливо вони сид≥ли за одн≥Їю партою ≥ отримували однаков≥ оц≥нки, але...
ўоб роз≥братись у цьому, ¤ хочу розпов≥сти вам про однокласник≥в моЇњ старшоњ сестри, ¤ка вже зак≥нчила школу. ћаксим та ѕетро мали однаков≥ зд≥бност≥. ћаксим в≥дв≥дував ус≥ уроки, виконував домашн≥ завданн¤, читав книжки з тих предмет≥в, ¤к≥ його ц≥кавили. ѕ≥сл¤ урок≥в в≥н в≥дв≥дував басейн трич≥ на тиждень та раз на тиждень Ч уроки н≥мецькоњ мови. ’лопець мав не дуже багато в≥льного часу, але встигав ≥ погул¤ти з друз¤ми. ћаксим брав участь в ол≥мп≥адах, нав≥ть займав там призов≥ м≥сц¤. ј ѕетро, бувало, пропускав зан¤тт¤, не ц≥кавивс¤ н≥чим, окр≥м того, що додому задають зробити, але й те не завжди повн≥стю виконував. ” нього була ц≥ла купа друз≥в, в≥н майже весь час гул¤в з ними надвор≥. ј оц≥нки в школ≥ не дуже хвилювали ѕетрика.
” результат≥ ћаксим склав екзамени до престижного вузу, а ѕетро не зм≥г цього зробити ≥ поступив лише до техн≥куму. ÷е св≥дчить про те, що люди, ¤к≥ мають однаков≥ з≥бност≥, але докладають р≥зних зусиль дл¤ того, щоб њх розвивати, отримують р≥зний результат. ≤ подальше њх житт¤ буде складатись по-р≥зному.
ј тепер давайте розгл¤немо ще один приклад. ѕодруз≥ моЇњ сестри Ч ћаш≥ завжди було складн≥ше вчитись, н≥ж ≥ншим д≥т¤м, њй не дуже були зрозум≥л≥ де¤к≥ предмети, а з математикою ≥ зовс≥м поганенько було, тому, щоб не в≥дставати в≥д класу, ћаша багато вчила, багато працювала в Ўкол≥ та особливо вдома. ≤ в клас≥ майже н≥хто не здогадувавс¤, що вона багато чого не розум≥Ї, бо вона отримувала гарн≥ оц≥нки. ¬ атестат≥, ¤кий отримала ћаша, не було жодноњ оц≥нки, нижчоњ за дев'¤тку, та ≥ взагал≥ дев'¤ток було всього три.
я вважаю, що людина, ¤ка маЇ зд≥бност≥ не так≥ висок≥, ¤к у ≥нших, може багато чого дос¤гти, ¤кщо буде працювати, працювати та ще раз працювати. «в≥сно, буваЇ ≥ таке, що хтось н≥чого не робить у школ≥, вчитьс¤ погано, а дос¤гаЇ набагато б≥льшого, н≥ж той, хто ночами сидить над п≥дручниками. ожна людина над≥лена таланом. ’тось б≥льше, хтось менше. ј Ї просто Ђулюбленц≥ дол≥ї, але таких людей дуже мало, ≥ б≥льшост≥ все-таки доводитьс¤ докладати багато зусиль дл¤ того, щоб впевнено Ђтриматись на ногахї. якщо ж людина талановита в≥д народженн¤, то'це не значить, що њй не треба вчитись та працювати над розвитком свого таланту, бо так можна загубити ≥ сам талант. ƒивл¤чись на однокласник≥в моЇњ сестрички, ¤ зрозум≥в, що працювати треба вс≥м ≥ ¤комога б≥льше. јле це не значить, що треба хапатись за все одразу, бо в≥д такоњ прац≥ теж корист≥ мало буде. “реба працювати над тим, що тоб≥ найб≥льше з усього подобаЇтьс¤ та вдаЇтьс¤ ≥ тод≥ обов'¤зково дос¤гнеш усп≥ху у житт≥!
по тем≥:
категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "¬идатна людина - це насл≥док таланту чи працелюбност≥ ≥ наполегливост≥?"