Ѕиблиотека школьника

—айты дл¤ школьников и студентов : 

| в помощь старшеклассникам | все дл¤ студентов и школьниковшкольные сочинени¤афоризмы и цитатыбиографии писателейтексты песенизложени¤  | флэш игры онлайн |


”крањнська л≥тература


Ўк≥льний (учн≥вський) тв≥р:
Ўл¤х „≥пки до злод≥йства (за романом ѕ. ћирного "’≥ба pевуть воли, ¤к ¤сла повн≥?") (I≤ вар≥ант)


–оман ѕанаса ћирного Ђ’≥ба ревуть воли, ¤к ¤сла повн≥?ї Ч це перший зразок соц≥ально-психолог≥чного роману в украњнськ≥й л≥тератур≥, в ¤кому розкрито соц≥альну д≥йсн≥сть в ус≥х њњ суперечност¤х, показано, ¤к соц≥ально-економ≥чн≥ умови, конкретне життЇве середовище формували характер особистост≥, зумовлювали, визначали њњ повед≥нку. √оловна сюжетна л≥н≥¤ роману пов'¤зана з долею „≥пки ¬ареника. ¬же на перших стор≥нках твору ми знайомимос¤ з цим молодим двадц¤тир≥чним парубком, ¤ких Ђчасто й густо можна зустр≥ти по наших хуторах ≥ селахї. јвтор п≥дкреслюЇ незвичайне в портрет≥ геро¤: Ђдуже палкий погл¤д, бистрий, ¤к блискавкаї, в ¤кому св≥тилас¤ мужн≥сть. ’очетьс¤ в≥дзначити саме ц≥ справд≥ неповторн≥ риси зовн≥шност≥ людини, ¤к≥ в≥дбивають внутр≥шн≥й св≥т невтомного шукача правди.
—усп≥льне середовище суттЇво впливаЇ на формуванн¤ особистост≥ нашого геро¤. ¬≥дчутт¤ соц≥альноњ несправедливост≥ з часом поглиблюЇтьс¤, переростаЇ у важку недугу, в≥дбираЇ спок≥й, порушуЇ душевну р≥вновагу. ƒуже шкода „≥пки, коли у нього несправедливо в≥дбирають землю. ¬с≥ мр≥њ його про щасливе житт¤ ≥з мат≥р'ю та дружиною затьмарили г≥рк≥, розпачлив≥ думки про кривду, Ђщо заснувала ц≥лий'св≥тї.
«рештою, „≥пка втратив не т≥льки землю, а й в≥ру у добро та справедлив≥сть. …ого серце наповнилос¤ ненавистю до вершител≥в дол≥. —в≥й розпач в≥н починаЇ топити в гор≥лц≥. ≤, ¤к водитьс¤, в≥д гор≥лки до грабунку Ч один крок. ÷е, звичайно, важко виправдати.
ѕо¤снюючи причини стих≥йного протесту сел¤нина, ѕанас ћирний розкриваЇ суперечлив≥сть образу „≥пки. « одного боку, в≥н прагне в≥дплатити за несправедлив≥сть, ¤ка завдавалас¤ йому та його р≥дним, а з ≥ншого Ч ви¤вл¤Ї невм≥нн¤ знайти справжн≥ шл¤хи боротьби, йде Ђкривою стежкоюї бунтарства, що приводить його до траг≥чного к≥нц¤.
я вважаю, що не можна виправдати злочин, нав≥ть коли в≥н маЇ найблагородн≥ш≥ пориви. «лочин запл¤мовуЇ честь людини, ¤кою б вона не була. …ого ненависть дуже сильна, а в≥дплата за стражданн¤ дуже страшна. Ѕунт „≥пки переходить у злочин, в≥н вбиваЇ ≥ грабуЇ невинних людей.
ћати дуже любить сина, сп≥вчуваЇ йому. јле ћотр¤, коли переконалас¤, що „≥пка став убивцею, йде до волост≥ й в≥ддаЇ його влад≥. ≤ що найг≥рше Ч у „≥пки немаЇ стражданн¤ через скоЇний злочин.
« одного боку, „≥пка ¬ареник викликаЇ симпат≥ю: в≥н енерг≥йний ≥ працьовитий, глибоко бере до серц¤ чуже горе, з ≥ншого Ч вбивству немаЇ виправданн¤.


ƒивись ≥нш≥ твори за творч≥стю ћирного ѕанаса

 
Hosted by uCoz