Ѕиблиотека школьника

—айты дл¤ школьников и студентов : 

| в помощь старшеклассникам | все дл¤ студентов и школьниковшкольные сочинени¤афоризмы и цитатыбиографии писателейтексты песенизложени¤  | флэш игры онлайн |

”крањнська мова


Ўк≥льний тв≥р на тему:
ѕроблеми еколог≥њ

«береженн¤ природи стало актуальним у наш час Ч епоху ≥нформац≥йного буму, шаленого розвитку науково-техн≥чного прогресу, атомноњ ери. ∆ак  усто в≥дзначав, що ран≥ше природа л¤кала людину, а тепер людина стала загрозою дл¤ природи. –озвиток цив≥л≥зац≥њ дос¤г значенн¤ планетарноњ б≥ох≥м≥чноњ сили, «араз немаЇ жодного м≥сц¤ на планет≥, ¤кого б не торкнулась рука людини. ўе у XV стол≥тт≥ д≥¤льн≥сть людей мала локальний характер. “епер вони охопила всю планету й набула глобальних масштаб≥в. якщо в 70-х роках XX стол≥тт¤ членами ќќЌ в≥дзначалос¤, що головною була проблема в≥йни та миру, то в к≥нц≥ стол≥тт¤ гостро постало питанн¤ рад≥ац≥йного забрудненн¤. ¬≥домо, що саме це стало одн≥Їю з причин 70% захворювань населенн¤ планети. ќсобливо небезпечне забрудненн¤ атмосферного пов≥тр¤ у великих м≥стах земноњ кул≥, ƒругою проблемою Ї сп≥вв≥дношенн¤ кисню й вуглецю. ¬чен≥ та спец≥ал≥сти скандинавських крањн пом≥тили зм≥ни кл≥мату на планет≥, зменшенн¤ льодового покриву, зб≥льшенн¤ р≥вн¤ св≥тового океану. ќдн≥Їю з найважлив≥ших проблем Ї збереженн¤ р≥вн¤ запас≥в води. ¬≥домоњ що стан св≥тового океану залежить в≥д стану материк≥в. Ќаприклад, у —ередземне море потрапл¤ють тис¤ч≥ тонн шк≥дливих речовин, 88% вод, що потрапл¤ють ≥з 120 найб≥льших м≥ст, не проход¤ть в≥дпов≥дного очищенн¤. —итуац≥¤ практично вийшла з-п≥д контролю. јральське море стало справжньою зоною лиха. Ќапруженим Ї становище в районах, що постраждали в≥д „орнобильськоњ трагед≥њ.  ритичний стан ≥з забрудненн¤м води в районах ”ралу,  узбасу ти р¤ду ≥нших. ¬ченими констатуЇтьс¤ факт, що 2% нафти, ¤ка перевозитьс¤ судами, потрапл¤Ї в океан внасл≥док авар≥й. ќтже, все це св≥дчить про справжню еколог≥чну б≥ду. ” багатьох районах не вистачаЇ запас≥в питноњ води. Ќаприкпад. у Ќью-…орку, √онконз≥ люди користуютьс¤ привезеною водою. Ќеобх≥дно в≥дзначити й хижацьке ставленн¤ людини до природних ресурс≥в. «вичайно, вплив д≥¤льност≥ маЇ ¤к позитивний, так ≥ негативний б≥к Ћюдиною створюютьс¤ нов≥ сорти рослин, породи тварин. јле б≥да в тому, що б≥осфера втрачаЇ засоби самов≥дновлюватис¤. Ћюдина б≥льше руйнуЇ, тим самим обмежуючи цю властив≥сть природних ресурс≥в. √лобальн≥ зм≥ни кл≥матичних умов на планет≥ т≥сно пов'¤зан≥ з≥ зм≥нами ≥нтенсивност≥ ультраф≥олетового випром≥нюванн¤. «а останн≥ 16 рок≥в у п≥вн≥чн≥й п≥вкул≥ зменшилас¤ на¤вн≥сть озону в середньому на 5%. ¬чен≥ п≥драхували, що на кожен 1% зменшенн¤ озонового шару зб≥льшуЇтьс¤ к≥льк≥сть захворювань раком на 7%. ѕ'¤того березн¤ 1989 року в Ћондон≥ була проведена ћ≥жнародна конференц≥¤ з питань р¤туванн¤ озонового шару земл≥. ” робот≥ ц≥Їњ конференц≥њ вз¤ли участь представники б≥льше 100 держав св≥ту. ¬ажливою проблемою залишаЇтьс¤ й охорона рослинного та тваринного св≥ту. ƒо „ервоноњ книги ”крањни занесено до 382 вид≥в тварин та близько 150 вид≥в рослин. ѕостановою ¬ерховноњ –ади ”крањни в≥д 29 жовтн¤ 1992 року затверджено Ђѕоложенн¤ про „ервону книгу ”крањниї, ¤ка Ї основним державним документом з питань охорони рослинного та тваринного св≥ту. ƒобре, що люди зрозум≥ли врешт≥-решт на початку третього тис¤чол≥тт¤, ¤коњ шкоди завдаЇ природ≥ необдумана д≥¤льн≥сть, безгосподарське ставленн¤ до природи. XX стол≥тт¤ стало стол≥тт¤м переходу б≥осфери в ноосферу (сферу розуму). —под≥ваЇмос¤, що людина постане перед природою не руйначем, а творцем. ÷ю ≥стину повинен усв≥домити кожний. ¬≥д цього залежить житт¤ на наш≥й так≥й маленьк≥й ≥ так≥й беззахисн≥й планет≥ «емл¤.

по тем≥:


  • ћо¤ Ѕатьк≥вщина Ч ”крањна

  • —орочка в народних пов≥р'¤х

  • ќбер≥г

  • ўедрий веч≥р

  • ’то хл≥б шануЇ Ч той шануЇ працю


  • категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "ѕроблеми еколог≥њ"

     
    Hosted by uCoz