Ѕиблиотека школьника

—айты дл¤ школьников и студентов : 

| в помощь старшеклассникам | все дл¤ студентов и школьниковшкольные сочинени¤афоризмы и цитатыбиографии писателейтексты песенизложени¤  | флэш игры онлайн |

”крањнська мова


Ўк≥льний тв≥р на тему:
Ќайвизначн≥ш≥ постат≥ св≥товоњ та в≥тчизн¤ноњ культури

„ому люди любл¤ть усе пор≥внювати? Ѕо так вони п≥знають св≥т “е ж саме стосуЇтьс¤ й ¤вищ культури. ѕотр≥бно визначити позитивне й негативне, шоби розм≥стити своњ знанн¤ в систему ” л≥тератур≥ п≥ Ђнайвизначн≥ш≥ постат≥ї позначають словом Ђканонї у значенн≥ вз≥рцевост≥, найвищих про¤в≥в творчого духу людства. Ќаприклад, американський л≥тературознавець “еролд Ѕлум уважаЇ центром Ївропейського л≥тературного канону Ўексп≥ра. “акож, на його думку, осерд¤ цього канону складають √омер, автори Ѕ≥бл≥њ, ƒанте, •ете й —ервантес.
ўо саме становить таЇмницю ген≥альност≥ Ўексп≥ра? ѕерш за все. в≥н Ђне знаЇ соб≥ р≥вних у в≥дображенн≥ псих≥чноњ рухливост≥ людиниї Ќас також дивуЇ його словесне мистецтво, значн≥ше й вагом≥ше, н≥ж будь-¤ке ≥нше, ≥ наст≥льки достов≥рне, н≥би це й не мистецтво зовс≥м, а щось в≥чне, що ≥снувало споконв≥ку.
“ворч≥сть британського барокового драматурга в≥др≥зн¤Їтьс¤ багатозначн≥стю й в≥дкрит≥стю до тлумачень, Ђ...найб≥льш понур≥ трагед≥њ Ўексп≥ра ЂЋ≥рї ≥ Ђћакбетї ≥ найвеличн≥ш≥. що не п≥дл¤гають однозначному трактуванню Ч Ђ√амлетї ≥ Ђћ≥ра за м≥руї, не надаютьс¤ до стандартизац≥њї. ћожна лишень стверджувати, що ¤вище неперевершеноњ л≥тературноњ довершеност≥ Ч ≥нтелектуальноњ, образотворчоњ й метафоричноњ, здатноњ торжествувати над будь-¤ким перекладом ≥ сцен≥чним ут≥ленн¤м ≥ п≥дкор¤ти соб≥ будь-¤ку культурну сп≥льноту, Ч насправд≥ ≥снуЇ. як пише Ѕлум, ЂЎексп≥р д≥йсно ун≥кальний у своњй здатност≥ ¤вл¤ти одночасно складне й загальнонародне мистецтвої Ўексп≥р≥вськ≥ персонаж≥ наст≥льки в≥дкрит≥ дл¤ найр≥зноман≥тн≥ших тлумачень, що сам≥ стають ≥нструментом дл¤ анал≥зу вашоњ персони ÷ентральною в його творчост≥ Ї завжди актуальна проблема сенсу житт¤.
ўось под≥бне можна сказати й про центр украњнського л≥тературного канону Ч —ковороду, Ўевченка й ‘ранка. њхню творч≥сть об'ЇднуЇ зм≥стовн≥сть ≥ непроминальна актуальн≥сть, ¤скрав≥сть ≥ сила творчоњ особистост≥, ≥нтелектуал≥зм, високий художн≥й р≥вень поез≥й, синтетичне мисленн¤. јле найважлив≥ша њх заслуга в тому, що вони шукали й знаходили в≥дпов≥д≥ на центральн≥ питанн¤ украњнськоњ душ≥

по тем≥:


  • ¬≥дгук на фотовиставку

  • ўо даЇ мен≥ знайомство з життЇвим шл¤хом ≥ творч≥стю великих людей

  • ѕрекрасне й потворне в мистецтв≥ й житт≥

  • √олодомор

  • „орнобильська трагед≥¤

  • ≤стор≥¤ мови - це ≥стор≥¤ народу

  • Ќарод - основа украњнськоњ держави



  • категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "Ќайвизначн≥ш≥ постат≥ св≥товоњ та в≥тчизн¤ноњ культури"

     
    Hosted by uCoz