Ўк≥льний тв≥р на тему:
ўо даЇ мен≥ знайомство з життЇвим шл¤хом ≥ творч≥стю великих людей
оли ¤ знайомлюсь ≥з життЇписом того чи ≥ншого сусп≥льного д≥¤ча або митц¤, це даЇ мен≥ приклад дл¤ насл≥дуванн¤. ƒосить складно знайти людину, ¤ка б подавала справд≥ безпечний приклад власного житт¤. “ак, викликаЇ справжню повагу щедр≥сть ≥ дух служ≥нн¤ матер≥ “ерези, в≥рн≥сть своњм ≥деалам —ковороди, аскетизм ƒ≥огена.
р≥м того, це знайомство дозвол¤Ї побачити, ¤к ≥ завд¤ки чому реальн≥ люди, нехай ≥ талановит≥, дос¤гають усп≥ху. я бачу, що усп≥х у житт≥ не приходить в≥д разового щасливого Ђзб≥гу обставинї. омпозитор ћендельсон жив у тому час≥ й м≥сц≥, де Їврењ (а в≥н був одним ≥з них) вважалис¤ чимось на р≥вн≥ тварин. Ћес¤ ”крањнка все творче житт¤ пов≥льно згасала в≥д прогресуючоњ невил≥ковноњ хвороби.
—кор≥ше навпаки Ч звичайн≥ люди приймали серйозн≥ р≥шенн¤, ставили висок≥ ц≥л≥ в житт≥, обертали неспри¤тлив≥ обставини на свою користь. Ќев≥дома сел¤нка йде до ставки французького доф≥на, переконуЇ його дати њй в≥йсько ≥ вщент розбиваЇ чисельно переважаюч≥ сили англ≥йськоњ арм≥њ, ув≥йшовши в ≥стор≥ю п≥д ≥менем ∆анни д'јрк. “емний поморський сел¤нський хлопчик ≥де до ѕетербурга, щоб здобути осв≥ту, ≥ стаЇ ученим-ун≥версал≥стом Ћомоносовим.
≤, мабуть, найголовн≥ше те, що вони про¤вл¤ли наполеглив≥сть, витривал≥сть ≥ ц≥леспр¤мован≥сть у дос¤гненн≥ поставленоњ мети. ќдному з найвидатн≥ших учених ус≥х час≥в “омасов≥ ≈д≥сону належить знамените визначенн¤ ¤вища ген≥альност≥: Ђ÷е один в≥дсоток натхненн¤ й дев'¤носто дев'¤ть в≥дсотк≥в... пот≥нн¤ї.
Ќ≥кому не поставили пам'¤тник через те, що в≥н (вона) вчинив щось приЇмне й виг≥дне дл¤ себе. Ќавпаки, заздр≥сть ≥ повагу зустр≥чаЇ здатн≥сть людини керувати своЇю волею розумом, т≥лом ≥ житт¤м. Ђ≤снуванн¤ навпакиї Ч ось що д≥йсно маЇ ц≥ну. “ой же ≈д≥сон дек≥лька рок≥в робив спроби винайти електричну лампу. оли дес¤титис¤чний експеримент знову не дав позитивного результату, його запитали, ¤к йому вдаЇтьс¤ не опустити рук перед очевидною невдачею. Ђўо ж, Ч сказав досл≥дник, Ч тепер ¤ знаю дес¤ть тис¤ч способ≥в, ¤к не треба створювати електричну лампуї.
“ворч≥сть видатних людей Ч те ж саме: пост≥йна наполеглива прац¤. ≤нколи на дос¤гненн¤ ¤когось епохального завданн¤ йшло ц≥ле житт¤: √ете писав свою безсмертну поему Ђ‘аустї майже все житт¤, ¬олт ¬≥тмен усе житт¤ доповнював ≥ редагував поетичну зб≥рку ЂЋист¤ травиї. Ѕагато з них помирало, не зустр≥вши визнанн¤, ≥нод≥ в злидн¤х, забутт≥ й презирств≥: письменники Ѕайрон, ƒефо й ‘ранко, художник ¬ан •ог, композитор ћоцарт.
ѕод≥бну особлив≥сть маЇ, наприклад, виховна функц≥¤ казок. «а даними р¤ду психолог≥в, казки дозвол¤ють дитин≥ пов≥рити в своњ сили, подолати комплекси, пережити в казках власне житт¤, Ђподолати драконаї в соб≥ й своЇму житт≥. Ѕридке качен¤, арлик Ќ≥с, хоробр≥ лицар≥, ¤к≥ долають нереальн≥ перешкоди, зв≥льненн¤ прекрасноњ цар≥вни в≥д закл¤тт¤ Ч ≥стор≥њ вс≥х цих Ђвеликих казкових героњвї побудован≥ на ≥дењ перетворенн¤ на щось ¤к≥сно краще.
« ≥ншого боку, Ѕудда помер через те, що об'њвс¤ смаженоњ свинини, Ќострадамус був довол≥ схильний до чарки, “олстой програв маЇток у карти, Ўевченко був драт≥вливою й неприЇмною в сп≥лкуванн≥ людиною. «найомство з б≥ограф≥¤ми й творами видатних людей приносить розум≥нн¤, що вс≥ ми Ч люди з≥ своњми перевагами й недол≥ками й що робити себе коп≥Їю ≥ншоњ людини нерозумно. “реба пройти св≥й життЇвий шл¤х, створити свою власну Ђтворч≥стьї ≥ стати хоча б дл¤ самого себе Ђвидатною людиноюї, дос¤гши задоволенн¤ в≥д життЇвих перемог.
по тем≥:
категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "ўо даЇ мен≥ знайомство з життЇвим шл¤хом ≥ творч≥стю великих людей"