Ўк≥льний тв≥р на тему:
який зв'¤зок ≥снуЇ м≥ж характером ≥ профес≥Їю?
” св≥т≥ багато р≥зних профес≥й, ¤к ≥ багато людей ≥з р≥зними характерами. ћоњ друз≥, наприклад, хочуть обрати р≥зн≥ спец≥альност≥. ’тось мр≥Ї бути л≥карем, а хтось, навпаки, просто жахаЇтьс¤ кров≥ ≥ всього под≥бного. ’тось хоче бути бухгалтером, а хтось ненавидить сид≥ти весь день та рахувати цифри. ¬≥н прагне ц≥кавоњ роботи, ¤ка пов'¤зана з перењздами та сп≥лкуванн¤м з багатьма людьми. ™, так би мовити, суто ж≥ноч≥ та суто чолов≥ч≥ профес≥њ. як, наприклад, вчителька та мул¤р. «в≥сно, що в кожному правил≥ Ї своњ вин¤тки, ≥ ми з вами знаЇмо вчител≥в-чолов≥к≥в та ж≥нок, що працюють на буд≥вництв≥. “а все ж таки, чому люди обирають р≥зн≥ профес≥њ? якось ¤ запитав у своњх однокласник≥в, ким би вони хот≥ли бути ≥ чому.
Ћюди над≥лен≥ р≥зними зд≥бност¤ми. ’тось пише в≥рш≥, хтось помножуЇ усно шестизначн≥ числа. ќсь, наприклад, ¤. ћен≥ завжди до вподоби була робота, що пов'¤зана з анал≥зом, де треба приймати ¤к≥сь р≥шенн¤. я люблю математику та ф≥зику, незважаючи на те, що це досить складн≥ науки. ћен≥ подобаЇтьс¤ розв'¤зувати задач≥, доводити теореми та виводити формули. Ѕагато моњх однокласник≥в не розум≥Ї мене. ƒумаю, що в мене просто анал≥тичний склад розуму, ¤к то кажуть, ≥ ¤ буду добре справл¤тис¤ з такою роботою, де треба анал≥зувати ≥нформац≥ю та приймати р≥шенн¤. я хочу бути ф≥нансовим анал≥тиком або менеджером.
ј мо¤ сус≥дка по парт≥, ƒаша, мр≥Ї стати акторкою. ¬она завжди бере активну участь у житт≥ нашого класу, в ус≥х-постановках, що ми проводимо, в ¬Ќ, њй н≥коли не силитьс¤ на одному м≥сц≥. њњ улюблен≥ предмети Ч украњнська та заруб≥жна л≥тератури, вона любить англ≥йську. якось ¤ запитав ƒашу, чи змогла б вона бути бухгалтером, ≥ вона в≥дпов≥ла, що то було б найг≥рше дл¤ нењ, бо це нудно ≥ нец≥каво. ј ¤ ставлюс¤ добре до ц≥Їњ роботи.
ћ≥й друг Ѕор¤, чесно кажучи, не дуже полюбл¤Ї школу, ≥ його найб≥льша мр≥¤ Ч скор≥ше њњ зак≥нчити. јле в≥н все ж таки думаЇ про своЇ майбутнЇ. ¬≥н хоче вступити до ≥нституту ф≥зичноњ культури ≥ стати тренером з плаванн¤. ƒек≥лька моњх однокласниць хочуть вчитис¤ на економ≥чному факультет≥. “а що ц≥каво, економ≥ка њм не дуже подобаЇтьс¤, але вони кажуть, що вс≥ туди зараз ≥дуть, ≥ тому вони теж п≥дуть.
Ќа м≥й погл¤д, це люди, ¤к≥ ще просто не встигли зробити св≥й виб≥р, а можливо, проста не хочуть його робити. њх характер досить м'¤кий, ¤ б сказав, що вони просто Ђпливуть за теч≥Їюї. “ак≥ люди, ¤к правило, не добиваютьс¤ ¤кихось дос¤гнень у своЇму житт≥. ј ще Ї така особлива категор≥¤ людей, ¤ким десь поталанить, щось вони знають, десь домовл¤тьс¤. ≤ в результат≥ часто дос¤гають усп≥х≥в не менших, н≥ж т≥, що сид¤ть над книжками та докладають багато зусиль дл¤ того, щоб отримати добрий результат. ѕричому виходить це в них без напруги, ¤кось само собою.
якщо так≥ люƒи ще можуть орган≥зувати щось, наприклад, пох≥д до л≥су або просто дискотеку в клас≥, то це т≥льки додаЇ њм Ђц≥нност≥ї. ЅуваЇ, що вони прогулюють школу або сперечаютьс¤ з вчител¤ми, та
це не в≥д њхнього поганого ставленн¤ до урок≥в чи вчител≥в, а лише в≥д того, що дл¤ них неможливо жити за ¤кимось встановленими законами. ¬они просто намагаютьс¤ трохи Ђп≥дправитиї њх п≥д себе „асто вони знаход¤ть себе у п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥. „ому? “ому що саме там вони сам≥ встановлюють дл¤ себе граф≥к роботи, правила повед≥нки в оф≥с≥ та все ≥нше. ¬они сам≥ соб≥ господар≥ ≥ н≥ в≥д кого не залежать.
ќсь на таких близьких ус≥м нам зразках ¤ показав, ¤к залежить виб≥р майбутньоњ профес≥њ в≥д характеру людини.
по тем≥:
категор≥¤: твори з украњнськоњ мови / тв≥р на тему: "який зв'¤зок ≥снуЇ м≥ж характером ≥ профес≥Їю?"